Predstavujeme Vám novú budovu Veterinárnej nemocnice Marfilvet

Vážení klienti, dovoľte, aby sme Vám predstavili novú budovu Veterinárnej nemocnice Marfilvet, ktorej koncept vznikol v roku 2018 a v priebehu toho istého roku sa nám ho podarilo aj zrealizovať. Od roku 2000, kedy začalo naše pôsobenie vo veterinárnej medicíne, sme nazbierali množstvo skúseností, ktoré sme využili pri realizácii nášho nového pracoviska.

Koncept vznikol ako odozva na nové svetové trendy vo veterinárnej medicíne, na nové liečebné a diagnostické metodiky a pritom zohľadnil aj nové potreby pacientov, klientov a veterinárneho personálu.

Naša nová Veterinárna nemocnica sa nachádza na Hodonínskej ulici č. 16 v Bratislave. Je situovaná na hlavnom cestnom ťahu cez mestskú časť Lamač s dobrým prístupom autom z oboch smerov. Klientom je k dispozícii parkovisko v areáli nemocnice.

Hlavné zmeny v koncepcii novej Veterinárnej nemocnice:

1. Podstatné zväčšenie podlahovej plochy nemocnice na viac ako 400 m2
2. Nový hygienický štandard – použitie bezšpároveho hygienicky ľahko udržiavateľného systému
3. Vybudovanie infekčného oddelenia Veterinárnej nemocnice so samostatným vstupom pre pacientov s infekčnými ochoreniami, alebo s podozrením na infekčné ochorenia
4. Samostatná čakáreň pre psov
5. Samostatná čakáreň pre mačky
6. Samostatná hospitalizačná časť pre psov
7. Samostatná hospitalizačná časť pre mačky
8. Operačná sála pre ortopedické a očné zákroky
9. Operačná sála pre chirurgiu mäkkých tkanív a stomatologické zákroky
10. Výmena vzduchu s filtráciou na operačných sálach
11. Klimatizačný systém vo všetkých priestoroch
12. RTG pracovisko s vertigrafom (na snímkovanie stojaceho pacienta), ktoré je prvé a jediné svojho druhu na Slovensku

Tešíme sa na Vašu návštevu.
Kolektív MARFILVET